۱۳۹۱ آذر ۱۵, چهارشنبه

ویـاگرای قرمز 10 تایی اصل آمریکا

ویـ.ـاگرای قرمز 10 تایی اصل آمریکا
قیمت: 43000 تومان
مشکلات نعـ.وظ چیست ؟ اختلال نعو ظ عبارت است از عدم توانایی آ ل ت تنا سلی در ایجاد نعو ظ یا حفظ نعو ظ به مدت کافی جهت انجام عمل مقاربت.(بزرگ و سفت شدن آ ل ت مردان را نعو ظ میگویند.) هنگامی که مرد نعوظ برای انجام عمل ج ن س ی نداشته باشد و یا اینکه نتواند مدت زمانی کافی نعو ظ خود را حفظ کند ، به این مورد اختلالات نعو ظ یا نا توانی ج ن س ی میگویند آمار: در بین سنین ۷۰-۴۰ سالگی, در ۵۲% افراد به درجات مختلف اختلال نعو ظ وجود دارد. ۱۷% این موارد خفیف, ۲۵% متوسط و ۱۰% دیگر شدید است. با افزایش سن به خصوص موارد متوسط و شدید ۳-۲ برابر شایعتر می شوند. از عوامل مستعد کننده می توان به دیابت قندی, بیماری قلبی , فشار خون بالا و کمبود HDL) مرتبط با چربی خون) اشاره کرد. عوامل روانی یا پسیکولوژیک( نظیر افسردگی ، خشم…) نیز در اختلال عملکرد جنسی موثرند. انواع دیگر اختلال عملکرد ج ن س ی که بسیار شایع هستند شامل انزال زودرس ۲۸% فقدان تمایل ج ن س ی ۱۶% و اضطراب در هنگام نزدیکی ۱۷% می باشد.
اثرات قرص ویاگرا : وایاگرا با ریلاکس کردن عضلات آ ل ت تناسلی مردانه باعث نفوذ مقدار بیشتری خون به آن شده و در نتیجه میزان نعـ.ـوذ را افزایش میدهد .این دارو اغلب برای درمان اختلال نعـ.ـوذ در مردان ( ایمپوتنس ) مورد استفاده قرار می گیرد اما موارد مصرف دیگری نیز دارد ، که با نظر پزشک تعیین می شود. (لازم به ذکر است قرص ویاگـ.ـرا سرعت گردش خون را در بدن افزایش میدهد) سیلدنافیل یا ویاگـ.ـرا بصورت قرصهائی با پوشش قرمز رنگ و بصورت ۲۵ ، ۵۰ ، و ۱۰۰ میلی گرمی در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد. این دارو توسط شرکت دارویی Pfizer ساخته شده است.قرصهای آن قرمز رنگ هستند که در یک طرف آن نام Pfizer و در طرف دیگر آن ( VGRxxx به معنی دوز قرص است که ۲۵ یا ۵۰ یا ۱۰۰ میلی گرم است) وجود دارد. حق ساخت انحصاری وایاگرا توسط این شرکت تا سال ۲۰۱۳-۲۰۱۱ اعتبار دارد.
نحوه مصرف : معمولا سیـ.ـلدنافیل را به صورت یک قرص در زمان مورد نیاز مصرف می‌کنند‌، ‌این‌ زمان می‌تواند از‌ ‌نیم تا ۴ ساعت ( و معمولا یک ساعت) قبل از تصمیم به مقـ.ـاربت مصرف ‌شود. و مصرف همزمان یک لیوان آب با آن توصیه می شود. تحریکات ج ن س ی در فرد مصرف کننده باعث نعـ.ـوذ آ ل ت تناسلی خواهد شد.

برخی از ویژگیها
1) بزرگ و سفت شدن آ ل ت  2) امکان نزدیکی مکرر پس از انزال فوق العاده موثر در نعو ظ (شق شدن)  3) ایجاد نعو ظ و تاخـ.ـیر در انزال  4) افزایش قدرت اورگا سم یا اوج لذت ج ن س ی  5) تسلط بر زمان ، قدرت و کیفیت نزدیکی

خرید ویـ.ـاگرای قرمز 10 تایی اصل آمریکا
نام و نام خانوادگی
در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.
کد کشور
شماره تلفن ثابت یا همراه
ایمیل
آدرس شما
چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)
سؤال شما
در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.
تعداد مورد نياز 
ulduzlu

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...