۱۳۹۱ آذر ۱۵, چهارشنبه

ژل تاخیری مكس من با دوز 99000

ژل تاخیـ.ری مكس من با دوز 99000
قیمت: 29000 تومان
ژل تاخیـ.ری مکس من ساخت کشورامریکا: این ژل برای افرادی به کار میرود که مدت زمان رابطه زناشوئی برای آنها مهم است ومیخواهند خود را قدرتمند و بدون مشکل جلوه دهند و از رابطه طولانی لذت کامل ببرند. ژل "مکس من" محصول شرکت یکی از معتبرترین شرکتهای ساخت محصولات زناشوئی در المان میباشد. این ژل با تاثیرفوق العاده ای که دارد زمان رابطه شما و... را به مدت 30 تا 45 دقیقه افزایش داده و باعث میشود اضطراب شما کم شده ، و در نتیجه بتوانید اعتماد به نفس خود را بازیافته و ولذت کامل را از مدت طبیعی آمیـ.زش را بدست آورید. این ژل باعث میشود شما اطمینان خاطر داشته باشید که حداقل تا 30 الی 40 دقیقه هیچ انزالی اتفاق نمی افتد و میتوانید به راحتی رابطه مشترک خود را ادامه دهید و از آن لذت ببرید. ژل "مکس من" با دوز 99.000 و اثر بخشی حدود 30 الی 45 دقیقه برای تمامی گروه های سنی قابل استفاده میباشد.
طریقه مصرف : 1- ابتدا آ.ل.ت خود را با آب و صابون بشویید تا قدرت جذب پوست شما افزایش یابد. 2- پس از خشک کردن کامل ، ژل را روی ا.لت بمالید. (پس از 2-3 دقیقه باید حساسیت سر آ.ل.ت شما کم شده باشد. این کم شدن حساسیت سر آ.ل.ت شما باعث طولانی تر شدن مدت عمل زناشوئی شما خواهد شد. پس از گذشت 5 الی 10 دقیقه از مالیدن ژل ، آل.ت شما بسیار سفت و کمی بزرگتر خواهدشد و مدت نزدیکی شما نیز طولانی تر میشود.) 100% تضمینی دارد ، بدون عوارض و ساخت آلمان میباشد.
زمان تحویل کالا در شهرستان حداقل 48 ساعت الی 72 ساعت در صورت نیاز فوری از طریق تیپاکس و اتوبوس امکانپذیر است وهزینه این نوع با مشتری است خرید عمده شامل 10% تخفیف میباشد.تحویل کالا در تهران با پیک موتوری

برخی از ویژگیها
1) ژل تاخیـ.ری مكس من با دوز 99000  2) ژل بیحسی مكس من با دوز 99000  3) ساخت کشورامریکا  4) صددرصد پلمپ شده و اصل  5) افزایش زمان نزدیکی و مقـ.اربت

خرید ژل تاخیـ.ری مكس من با دوز 99000
نام و نام خانوادگی
در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.
کد کشور
شماره تلفن ثابت یا همراه
ایمیل
آدرس شما
چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)
سؤال شما
در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.
تعداد مورد نياز 
ulduzlu

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...