۱۳۹۱ آذر ۱۶, پنجشنبه

قرص سیالیس طلایی جدید - نعوظ کامل آلت مرد

سياليس طلايي جديد
قیمت: 48000 تومان
مشکلات نعـ ـوظ چیست ؟ اختلال نعـ ـوظ عبارت است از عدم توانایی آلـ ـت تناسـ ـلی در ایجاد نعـ ـوظ یا حفظ نعـ ـوظ به مدت کافی جهت انجام عمل مقـ ـاربت.(بزرگ و سفت شدن آلـ ـت مردان را نعـ ـوظ میگویند.) هنگامی که مرد نعـ ـوظ برای انجام عمل جنـ ـسـ ـی نداشته باشد و یا اینکه نتواند مدت زمانی کافی نعـ ـوظ خود را حفظ کند ، به این مورد اختلالات نعـ ـوظ یا ناتوانی جنـ ـسی میگویند.
سياليس5 كاره قويترين محصول زناشـ ـويي جهان تاييد از وزارت بهداشت -1- تاخيـ ـري و دير ان-زالي 2- راست كننده{سفت كننده آلـ ـت} 3- افزايش ميل جن-.س-ي 4- بهترين مكمل براي افزايش حجم آ.ل.ت تنا.سلي 5- بهترين مكمل براي طول آ.ل.ت تنا.سلي كيفيتي فوق العاده عالي به طوري كه با استفاده از يك عدد از اين محصول فوق العاده1 هفته دير ان-زال خواهيد بود و به هر اندازه كه دوست داريدمق-اربت داشته باشيد. سياليس معروف ترين و معتبرترين محصول تـ ـاخـ ـيري و ديران-زالي در جهان است به شكلي كه بين توليد كنندگان و مصرف كنندگان مشخص شده است كه نسبت به نمونه هاي اورجينال ديگر 12 تا 15 برابر كارايي و كيفيت دارد. اين محصول نمونه اي همچون خود ندارد به صورتي كه يك عدد از اين محصول را ميتوان به 4 قسمت تقسيم كرد و هر بار از يك قسمت كوچك آن استفاده نمود. فقط كافيست 1 عدد از اين محصول استفاده شود.
اثرات قرص سیالیس Cialis : سیالیس با ریلاکس کردن عضلات آلـ ـت تناسـ ـلی مردانه باعث نفوذ مقدار بیشتری خون به آن شده و در نتیجه میزان نعوذ را افزایش میدهد .این دارو اغلب برای درمان اختلال نعـ ـوذ در مردان ( ایمپوتنس ) مورد استفاده قرار می گیرد اما موارد مصرف دیگری نیز دارد ، که با نظر پزشک تعیین می شود. (لازم به ذکر است قرص سیالیس سرعت گردش خون را در بدن افزایش میدهد) نحوه مصرف : معمولا سیالیس را بصورت یک قرص در زمان مورد نیاز مصرف میکنند ، این زمان میتواند از 30 دقیقه تا 40 دقیقه قبل از تصمیم به مقـ ـاربت و نزدیکی مصرف شود. (توصیه میشود جهت جذب بهتر اثرات دارو ، یک لیوان آب خنک بنوشید.) . پس از تحـ ـریک ، آلـ ـت به نعـ ـوظ کامل میرسد و به مدت 24 الی 48 ساعت پس از کوچکترین تحـ ـریک آلـ ـت به نعـ ـوظ فوق العاده سفتی دست خواهد یافت که شما و شریک جنسیتان را متعجب خواهد کرد.

برخی از ویژگیها
1) تاخـ ـيري و دير ان-زالي  2) سفت كننده  3) افزايش ميل جن-س-ي  4) بهترين مكمل براي افزايش حجم و طول آلـ ـت تناسـ ـلي  5) اورجينال در بسته بندي

خرید سياليس طلايي جديد
نام و نام خانوادگی
در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.
کد کشور
شماره تلفن ثابت یا همراه
ایمیل
آدرس شما
چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)
سؤال شما
در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.
تعداد مورد نياز 
ulduzlu

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...