۱۳۹۱ آذر ۱۵, چهارشنبه

کپسول گودمن درمان ناتوانی جنسی آقایان

کپسول گودمن درمان ناتوانی آقایان
قیمت: 100000 تومان
کپسول درمان ناتوانی آقایان گودمن - 60 تایی یک مکمل گیاهی کاملاً طبیعی میباشد که جهت افزایش خون پذیری کلی عضو مردانه در کنار افزایش ضریب سلامتی ، قدرت و سختی نعـ.وظ ، افزایش زمان نزدیکی و جلوگیری از انـ.زال زود هنگام و … مورد استفاده قرار میگیرد. در این مکمل از گیاهان متنوعی از فرهنگ ها و تمدن های شهیر سراسر جهان برای افزودن به حجم بافت های تهییج پذیر ، اسفنجی و خون پذیر عضو مردانه به نام کورپورا کاورنوسا بهره گرفته شده است. افزودن به درازا ، ضخامت و سختی عضو مردانه در حالت نعـ.وظ به صورت دائمی و مادم العمر ، افزودن به حالت شق پذیری هر چه بیشتر عضو مردانه در هنگام تحـ.ریک که از آن به عنوان سختی سخره یاد میشود. گودمن یک ترکیب کاملا گیاهی می باشد ، که از گیاهان متنوع برگرفته از تمدنها و فرهنگهای شهیر سراسر جهان تهیه شده است. این گیاهان در طب سنتی جوامع مختلف به عنوان برطرف کننده مشکلات و ناتوانایی ها کاربرد های فراوانی داشته اند.
به طور معمول 68% از زنان به 8 دقیقه زمان تا رسیدن به اوج لذت و 45% از آنها به 12 دقیقه وقت نیاز دارند متاسفانه بیشتر از 75% از مردان قادر نخواهند بود بیش از 3 تا 6 دقیقه خودشان را کنترل نمایند. گودمن سبب جلوگیری از انـ.زال زود هنگام و افزایش زمان نزدیکی ، بهبود نارسایی های نعـ.وظی و افزایش وضعیت سختی می گردد همچنین باعث افزایش فشار و حجم خون پذیری بافت اسفنجی و متعاقبا افزایش حجم ، قطر، طول و چگالی آلـ.ت مردان می شود. از اثرات موازی ان می توان به افزایش تمایل ، شورجوانی ، بهبود کلی وضعیت گردش خون ،بهبود عارضه کمبود اسـ.پرم ، تضمین کلی سلامت سامانه تناسلی و دستگاه تولید مثلی نیز اشاره نمود.
روش استفاده : 2 کپسول در طول روز به طور منظم مصرف شود . بهتر است یکساعت تا دو ساعت بعد از غذا خورده شود . دقت نمایید نباید بیشتر از 2 کپسول در روز مصرف نمایید . این قرص باید با یک لیوان بزرگ آب بلعیده شود . توجه:اگر در شرایط خاص زمان مصرف دارو را فراموش کردید دوز آنرا 2 برابر نکنید . این قرص نباید بیشتر از 8 هفته مورد استفاده قرار بگیرد . کپسول گودمن کاملاً گیاهی بوده و تا کنون هیچ گونه عوارض جانبی برای آن ثبت نشده است .

برخی از ویژگیها
1) 100% طبیعی و بدون عوارض  2) بزرگ کننده عضو مردانه  3) درمان نعوظ ، زود انزالی ، سردمزاجی و افزایش دهنده قوای آقایان  4) افرایش سایز در طول و قطر  5) تقویت بافت اسفنجی و سفت تر کردن نعوظ

خرید کپسول گودمن درمان ناتوانی آقایان
نام و نام خانوادگی
در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.
کد کشور
شماره تلفن ثابت یا همراه
ایمیل
آدرس شما
چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)
سؤال شما
در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.
تعداد مورد نياز 
ulduzlu

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...