۱۳۹۱ آذر ۱۵, چهارشنبه

قرص جدید 60 عددی ویگرکس اصل آمریکا

قرص جدید 60 عددی ویگرکس اصل آمریکا
قیمت: 160000 تومان
ویگرکس جدید 60 تایی اصل: داروئی قوی وطبیعی جهت تقویت و بزرگ و کلفت کردن آلـ.ت تناسـ.لی ویگرکس بزرگ کننده الـ.ت مرد تا 6 سانتیمتر یک مکمل گیاهی کاملاً طبیعی میباشد که جهت افزایش خون پذیری کلی الـ.ت تناسـ.لی مردانه در کنار افزایش ضریب سلامتی جنسیی ، قدرت و سختی نعـ.وظ ، افزایش زمان نزدیکی و جلوگیری از انـ.زال زود هنگام و ... مورد استفاده قرار میگیرد. در این مکمل از گیاهان متنوعی از فرهنگ ها و تمدن های شهیر سراسر جهان برای افزودن به حجم بافت های تهییج پذیر ، اسفنجی و خون پذیر ا ل ت ت ن ا س ل ی به نام کورپورا کاورنوسا (Corpora Cavernosa) بهره گرفته شده است.
افزودن به درازا ، ضخامت و سختی ا لت تنا سـ.لی در حالت نعـ.وظ به صورت دائمی و مادم العمر ، افزودن به حالت شقق پذیری هر چه بیشتر ا لـ.ت تنا سـ.لی در هنگام تحریک جن سی که از آن به عنوان سختی سخره یاد میشود.
روش مصرف نسبت به فیزیولوژی بدن فرد ، انتظارات او از خودش و تمایلات شخصی وی تغییر می یابد. در حالت کلی مصرف دو عدد کپسول در روز ترجبحاً همراه با غذا (یک یا دو کپسول هنگام صبحانه و یک یا دو عدد دیگر هنگام شام) شرایط معمول استفاده از این مکمل است. شایان ذکر است که مصرف بیش از چهار کپسول در روز به غیر از موارد خاص و به دستور پزشک متخصص توصیه نمیگردد. در بالا اثرات استفاده از این مکمل تا نه ماه شرح داده شد ، لیکن جهت دستیابی به اثرات دیر هنگام نظیر افزایش سایز و درازا ، مصرف حداقل دو بسته و یا بیشتر به شکل متوالی ضروری است.

برخی از ویژگیها
1) تسلط بر زمان ، قدرت و کیفیت نزدیکی  2) جلوگیری از انـ.زال زود هنگام و افزایش زمان مقـ.اربت  3) بهبود وضعیت جن سی فرد  4) جلوگیری از انـ.زال زود هنگام و افزایش زمان مقـ.اربت  5) حالت رسیدن به اوج لذت جن سی که نهایتاً به انـ.زال منجر میشود

خرید قرص جدید 60 عددی ویگرکس اصل آمریکا
نام و نام خانوادگی
در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.
کد کشور
شماره تلفن ثابت یا همراه
ایمیل
آدرس شما
چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)
سؤال شما
در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.
تعداد مورد نياز 
ulduzlu

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...