۱۳۹۱ آذر ۹, پنجشنبه

کپسول مکس من 12 عددی

کپسول MAXMAN اصل(تقویت قوای جن سی)
قیمت: 35000 تومان
تقویت قوای جنسی به روش نوین محصولی کاملا گیاهی کپسول مکس من بدون شک موثرترین و قویترین محصول تقویت قوای ج ن س ی مردان در جهان است . این کپسول پرفروشترین محصول در آمریکا در سال ۲۰۰۶- ۲۰۰۷ بوده است. کپسول مکس من بدون شک موثرترین و قویترین محصول تقویت قوای ج ن س ی مردان در جهان است . این کپسول پرفروشترین محصول در آمریکا در سال ۲۰۰۶- ۲۰۰۷ بوده است. مکس من می تواند به سرعت به افزایش قوای ج ن س ی، طولانی کردن زمان نزدیکی، کلفت کردن آ ل ت تناسلی، درمان موثر ناتوانی ج ن س ی، بهبود زندگی ج ن س ی طبق تحقیقاتی که استادان دانشگاه آمریکا صورت داده اند به طور معمول ۶۸% از زنان به ۸ دقیقه زمان تا رسیدن به اوج لذت ج ن س ی و ۴۵% از آنها به ۱۲ دقیقه وقت نیاز دارند متاسفانه بیشتر از ۷۵% از مردان قادر نخواهند بود بیش از ۳ تا ۶ دقیقه خودشان را کنترل نمایند. مکس من این مساله را برای شما به سادگی حل خواهد کرد
مکس من کاملا از مواد طبیعی ساخته شده است. برخی از مواد سازنده مکس من عبارتند از: قارچ کاترپیلار، نوعی میوه خوشه ای (فقط در کره می روید)، ج__ن__س__ی نگ، زعفران و غیره موارد مصرف: کوتاهی آ ل ت، ناتوانی ج ن س ی، عدم وجود اسپرم، بی حالی و ضعف ج ن س ی، دردناکی آ ل ت، انزال زودرس… طریقه مصرف: یک کپسول را با یک لیوان آب سرد میل کنید. تذکر: در هر ۲۴ ساعت حداکثر مصرف یک عدد کپسول است. هر بسته مکس من حاوی ۱۲ عدد کپسول + ۱۲ قرص هدیه برای تاخیر در انزال می باشد

برخی از ویژگیها
1) مکس من کاملا از مواد طبیعی ساخته شده است  2) موثرترین و قویترین محصول تقویت قوای ج ن س ی مردان  3) رسیدن به اوج لذت ج ن س ی  4) پرفروشترین محصول در آمریکا در سال ۲۰۰۶- ۲۰۰۷  5) # تاريخ مصرف محصول نيز به همراه سريال نامبر بر روي آن درج گرديده است

خرید کپسول MAXMAN اصل(تقویت قوای جن سی)
نام و نام خانوادگی
در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.
کد کشور
شماره تلفن ثابت یا همراه
ایمیل
آدرس شما
چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)
سؤال شما
در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.
تعداد مورد نياز 
ulduzlu

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...