۱۳۹۱ آذر ۶, دوشنبه

ادکلن 212 sexy man

ادکلن 2i2 s--y
قیمت: 39000 تومان
ادکلن 212 بسیار خوشبو و جذب کننده محصول شرکت ریو کالکشن فرانسه با اثر گذاری فوق العاده و انجام واکنش بر سیستم عصبی و ترشح هورمونی و باعث جذابیت هر چه بیشتر و جلب توجه جنس مخالف می شود. ادکلن مخصوص آقایان محصول پرفروش سال 2009 تا 2010 در جهان معرفی شده به عنوان عطر هورمونی محرک، این عطر بسیار خوشبو با رایحه ای ملایم و خنک محصول سال 2010 میلادی کمپانی معتبر و بزرگ فرانسوی ریو کالکشن می باشد .
طبق گفته کمپانی ریو کالکشن این عطر به آقایان با وفا و جذاب و آقایانی که از فصل زمستان سرد لذت می برند سفارش شده است و بهترین عطر محرک جنـ.سی برای آقایانی که عاشق جذب شدن خانمها و زوم شدنشان روی رایحه عطر آنهاست میباشد. اگر به فکر هدیه ای محرک برای همسرتان هستید این محصول را خریداری کنید تا همسرتان همیشه از جذابیت شما لذت ببرد .
روش خريد اين محصول: واريز وجه به حساب (خريد نقدي): كه در اينصورت هزینه ارسال رایگان بوده و محصول ظرف حداكثر 2 تا 3 روز كاري به دستتان ميرسد.

برخی از ویژگیها
1) محصول کمپانی معتبر ریوکالکشن فرانسه  2) با رایحه ملایم و تحریک کننده جن سی- مخصوص آقایان  3) دارای رایحه ای دلپذیر و ملایم  4) تحریک غدد و ترشح هورمونی در ج .ن .س مخالف  5) بسیار مفید برای آرامش اعصاب و روان

خرید ادکلن 2i2 s--y
نام و نام خانوادگی
در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.
کد کشور
شماره تلفن ثابت یا همراه
ایمیل
آدرس شما
چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)
سؤال شما
در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.
تعداد مورد نياز 
ulduzlu

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...