۱۳۹۱ آذر ۹, پنجشنبه

صابون بزرگ کننده مردانه لارگو

صابون بزرگ کننده مردانه لارگو
قیمت: 18000 تومان
صابون مردانه لارگو (Largo Enlargement Soap) : صابون لارگو از نمکهای سدیم یا پتاسیم و اسیدهای چرب گوناگون تشکیل شده است. طی هزاران سال مصرف صابون رو به فزونی گذاشت تا ساخت آن برای راحتی و بهداشت بشر متمدن ، ضرورتی صنعتی یافت.
خواص صابونهای مردانه لارگو : این صابون بهترين نوع صابون تهيه شده از مواد كاملا گياهي و طبيعي جهت افزايش قدرت و توان جنـ.سـ.ي براي آقايان . اين صابون موجب طولاني شدن مدت زمان نزديكي و افزايش لذت بيشتر جنـ.سـ.ي در مردان شده و موجب ايجاد هماهنگي بين رسيدن به نقطه اوج لذت جنـ.سـ.ي با شريك جنـ.سـ.ي مي شود . اين صابون با خواص آنتي باكتريال باعث ايجاد محيطي پاك و تميز و جلوگيري از بروز انواع عفونت هاي ادراري در مردان و زنان و همچنين رحمي در زنان شده و سلامت جنـ.سـ.ي را افزايش مي دهد . استفاده مكرر و منظم از اين دارو در مردان موجب قطور تر و بزرگ تر شدن آلـ.ت تنـ.اسـ.لي مي شود و لذا براي اين منظور نيز مي تواند مورد استفاده قرار گيرد . این صابون همچنین با تاثیر بر نقاط حساس آلـ.ت جنـ.سـ.ي باعث حساستر و تحـ.ریک پذیر تر شدن آلـ.ت شده و برای تمامی افراد با هر سنی خوب و موثر میباشد. حساستر شدن و تحـ.ریک پذیری باعث ایجاد لذت بیشتر جنـ.سـ.ي شده ، همچنین شور و شوق جنـ.سـ.ي را نیز بالا میبرد.
روش مصرف صابون مردانه : صابون را بر روی آلـ.ت خوب کشیده تا کف کند . سپس آلـ.ت را با کف موجود به مدت 3 الی 5 دقیقه ماساژ دهید و پس از آن با آب ولرم بشویید. مصرف مداوم صابون لارگو باعث ایجاد مزایای فوق شده و همچنین استفاده از این صابون قبل از رابطه جنـ.سـ.ي باعث بهتر شدن رابطه ، افزایش شـ.ق پذیری و همچنین نظافت لازم برای رابطه Oral (رابطه دهانی) میباشد. نکته : اگر قصد دارید افزایش سایز بسیار سریعتر حاصل شود توصیه متخصصان این است که پس از مصرف صابون از کرمهای بزرگ کننده و کلفت کننده لارگو استفاده شود.

برخی از ویژگیها
1) بزرگ کردن آلـ.ت تناسـ.لی  2) افزایش شور ، شوق ، میل و لذت جنـ.سـ.ي  3) طولانی تر کردن مدت زمان انـ.زال (از بین بردن زود انـ.زالی)  4) تمیز و ضدعفونی کردن ، رفع جوشهای موضعی  5) افزایش تحـ.ریک نقاط حساس و لذت مضاعف در حین رابطه

خرید صابون بزرگ کننده مردانه لارگو
نام و نام خانوادگی
در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.
کد کشور
شماره تلفن ثابت یا همراه
ایمیل
آدرس شما
چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)
سؤال شما
در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.
تعداد مورد نياز 
ulduzlu

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...