۱۳۹۱ آذر ۹, پنجشنبه

بزرگ کننده و فرم دهنده سینه ایسنس

بزرگ کننده و فرم دهنده سیـ.نه ایسنس
قیمت: 36000 تومان
حاوی ژلاتین حلزون و خاویار و حاوی عصاره خاویار ، ژلاتین ، حجم دهنده ، بزرگ کننده سیـ.نه ناشی از کاهش وزن ، باردرای و شیر دهی دارای اثر لیفتینگ سریع – افزایش خط سیـ.نه . این کرم یک راه طبیعی و بدون نیاز به جراحی برای افزایش نسبی سایز در خانمها می باشد . طریقه مصرف: کرم را روز ی 2 مرتبه روی سینه و با پوست تمیز و به صورت دورانی ماسا ژ دهید این کرم داراری مجوز از وزارت بهداشت و درمان ایران به شماره مجوز: 88/120/6/108 می باشد.
خریدار محترم ::: تحویل کالا در شهر تهران بوسیله پیک طبق نظر و توافق خود مشتری گرامی و برای شهرستانها با واریز وجه مورد نظر ازطریق بانک ملی-ملت و صادرات حداقل 48 و حداکثر 72 ساعت پس از واریز وجه توسط پست پیشتاز است که در صورت نیاز فوری شما ، از طریق تیپاکس یا اتوبوس نیز امکان پذیر است لذا لطفا آدرس کامل و در صورت امکان کدپستی خود را وارد نمائید . بسته بندی محصولات کاملا پوشیده و در جعبه مخصوص غیرقابل تشخیص می باشد. ضمنا خرید عمده با 3 درصد تخفیف و خرید مجدد از سایت با اشانتیونهایِ وِیژه همراه است.پس از پر کردن فرم و زدن دکمه ثبت ، نام و شماره فروشنده پدیدار می شود.

برخی از ویژگیها
1) حاوی ژلاتین حلزون و خاویار  2) حجم دهنده  3) بزرگ کننده سیـ.نه  4) دارای اثر لیفتینگ سریع – افزایش خط سیـ.نه  5) یک راه طبیعی و بدون نیاز به جراحی

خرید بزرگ کننده و فرم دهنده سیـ.نه ایسنس
نام و نام خانوادگی
در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.
کد کشور
شماره تلفن ثابت یا همراه
ایمیل
آدرس شما
چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)
سؤال شما
در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.
تعداد مورد نياز 
ulduzlu

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...