۱۳۹۱ آذر ۶, دوشنبه

نچرال ولت - افزایش قد با معجزه هزاره سوم

نچرال ولتز -NATURAL-WEALTH
قیمت: 199000 تومان
Calcium Magnesium Zinc حاوی : کلسیم _ منیزیم _ روی و مواد معدنی سن موثر : بهترین سن برای 100در صد موثر بودن این قرص 15 تا 35 سال بوده و از سن 35تا 40سال نیز نتایج قابل قبولی مشاهده شده است... ضمن اینکه این قرص در سنین بالاتر از افزایش پوکی استخوان جلوگیری کرده و از خوابیده شدن قد و قامت افراد در سنین پیری جلوگیری می کند. و بهترین مکمل برای سلامتی استخوانهای شماست ..
مکانیسم عمل: نچرال ولتز با مکانیسم بسیار ساده فعال سازی هورمونهای رشد -سبب افزایش تراکم استخوان شده و نتیجه آن معجزه افزایش قد میباشد...نتایجی که تا امروز با هیچ داروو یا حتی جراحی و هزینه های سنگین آن اتفاق نیافتاده است..بله بسیاری از افراد که حالا به آرزوی دیرینه خود یعنی افزایش قد دست پیدا کرده اند...مثل شما باور نداشتند....کافیست خود را باور کنید تا به آنچه می خواهید برسید.... طریقه مصرف: بسته نچرال ولتز حاوی 100عدد قرص می باشد. قیمت این کالا در شبکه های ماهواره ای 255هزار تومان می باشد و فروش با این قیمت فقط از طریق مسپاسو می باشد...ضمنا 1عدد صندل افزایش قد هدیه ما به شما برای خرید نچرال ولتز می باشد....

برخی از ویژگیها
1) ترشح هورمونها جهت افزايش قد تا 35 سال  2) قرص Calcium Magnesium Zinc حاوی : کلسیم _ منیزیم _ روی و مواد معدنی  3) این قرصها برای افراد 35سال به بالا جهت جلوگیری از پوکی استخوان میباشند.  4) توجه:با خرید یک بسته از این قرصها یک عدد صندل افزایش قد اشانتیون میدهیم.  5) جهت سن:15 الی 35 میباشد .

خرید نچرال ولتز -NATURAL-WEALTH
نام و نام خانوادگی
در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.
کد کشور
شماره تلفن ثابت یا همراه
ایمیل
آدرس شما
چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)
سؤال شما
در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.
تعداد مورد نياز 
ulduzlu

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...