۱۳۹۱ آذر ۶, دوشنبه

قرص ویگرکس استرونگ من - افزایش طول آلت به صورت موقت

قرص ویگرکس استرونگ من
قیمت: 32000 تومان
قرص ویگرکس استرونگ من جدیدترین قرص افزایش سایز (طول و قطر) میباشد و در حجم کلی سایز آ.لت تاثیر چشمگیری میگذارد. این قرص برای قدرت و سختی نعوظ ، افزایش زمان نزدیکی و جلوگیری از انز-ال زود هنگام و ... مورد استفاده قرار میگیرد. این بسته شامل 10 عدد قرص اصل امریکا میباشد. این قرص ها اصل امریکا بوده و بر روی هر عدد از قرص ها made in usa درج شده است. روش مصرف این دارو: این قرص ها را باید 10 دقیقه قبل از نزدیکی مصرف کرد.


برخی از ویژگیها
1) قرص ویگرکس استرونگ من جدیدترین قرص افزایش سایز  2) افزایش قطر و طول  3) 10 عدد قرص اصل امریکا  4) در تمام قرص ها made in usa هک شده است  5) ارسال رایگان

خرید قرص ویگرکس استرونگ من
نام و نام خانوادگی
در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.
کد کشور
شماره تلفن ثابت یا همراه
ایمیل
آدرس شما
چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)
سؤال شما
در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.
تعداد مورد نياز 
ulduzlu

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...