۱۳۹۱ آذر ۶, دوشنبه

کرم لارگو محصول کمپانی آلمانی Inverma

کرم لارگو- افزایش طول و ضخامت
قیمت: 33000 تومان
محبوب ترین و قدرتمند ترین محصولات در جهت رفع مشکلات مقاربتی آقایان محصول آلمان کرم لارگو دارای موادی است که پس از جذب توسط پوست، گردش خون را در ناحیه مورد استعمال به شدت افزایش می دهد. همانطور که می دانید عمده حجم آلت تناسلی مردانه توسط بافت اسفنجی شکل و خون پذیر اشغال شده است.*** عملکرد کرم لارگو به نحوی است که با افزایش جریان خون در این بافتها سبب تکثیر سلولی و توسعه بافت مذکور شده و در نهایت نتایجی را همچون افزایش سایز آلت تناسلی و … را به همراه خواهد داشت. ۱٫ افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و مادم العمر ۲٫ افزودن به حالت راست شدن هر چه بیشتر آلت تناسلی در هنگام تحریک (Bigger Harder Eriction) 3. رسیدن به اوج لذت (ا.و.ر.گ.ا.س.م) شدید تر ، فشرده تر و قوی تر (ا.و.ر.گ.ا.س.م : به معنی حالت رسیدن به اوج لذت که نهایتاً به انزال منجر میشود)
۴٫ افزایش سایز آلت تناسلی به شکل دائمی ، بی خطر ، بدون زحمت و هرگونه مشکل و بدون درد (اصلی ترین اثر پماد) ۵٫ درمان اضطراب و تشویش پیش از نزدیکی (Stress & Anxiety) به علت پیدا کردن اعتماد به نفس از داشتن آلتی خوش سایز ۶٫ خون رسانی بهتر به آلت تناسلی شما ۷٫ افزایش شور جوانی (Vigor) و احساس شادابی.

برخی از ویژگیها
1) رسیدن به اوج لذت (ا.و.ر.گ.ا.س.م) شدید تر  2) محبوب ترین و قدرتمند ترین محصولات در جهت رفع مشکلات مقاربتی آقایان  3) افزایش شور جوانی (Vigor) و احساس شادابی.  4) افزایش سایز آلت تناسلی به شکل دائمی  5) تایید شده از طرف پزشکان و متخصصان .+قیمت نمایندگی

خرید کرم لارگو- افزایش طول و ضخامت
نام و نام خانوادگی
در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.
کد کشور
شماره تلفن ثابت یا همراه
ایمیل
آدرس شما
چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)
سؤال شما
در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.
تعداد مورد نياز 
ulduzlu

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...