۱۳۹۱ آذر ۹, پنجشنبه

کرم 4 منظوره کینگ سایز - King size

کرم کینگ سایز (محصول جدید لارگو)
قیمت: 35000 تومان
طبق آمارهای کسب شده تقریبا 70 درصد از افراد در سراسر دنیا از کوچک بودن آ.ل.ت تنا-سلی خود رنج برده و احساس حقارت می کنند. کوچک بودن آ.ل.ت تنا-سلی یک مرد اثرات بسیار بدی را در زندگی و فکر او دارد و حاصلش : افسردگی ، عدم اعتماد به نفس ، خجالتی شدن ، سرخورده شدن از روابط ج.ن.سی و نارضایتی شریک ج.ن.سی او و.... خواهد بود.شاید نام این محصول برای آن دسته از افرادی که کمی در ارتباط با محصولاتی از این قبیل به جستجو و تحقیق پرداخته اند ، نا آشنا نباشد. کرم کینگ سایز یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین محصولاتی است که جهت درمان مشکلات ج.ن.سی در آقایان مورد استفاده قرار میگیرد.
کرم کینگ سایز محصول جدید کمپانی آلمانی Inverma بوده و بیش از 40 سال است که به عنوان یکی از برترین محصولات در جهت رفع مشکلات ج.ن.سی در آقایان مورد استفاده قرار میگیرد. روش مصرف کرم کینگ سایز : ابتدا آ.ل.ت تنا-سلی خود را با آب گرم و صابون به خوبی شسته و آن را به صورت کامل خشک کنید. سپس آ.ل.ت خود را با مقداری کرم چرب کرده و آن را به آرامی ماساژ دهید تا محتویات کرم به صورت کامل جذب گردد. فعالیت فوق را 2 بار در روز انجام داده و جهت دریافت نتیجه مطلوب مصرف کرم را 8 تا 12 هفته ادامه دهید.
روشهاي خريد اين محصول: 1- خريد پستي ( دريافت وجه هنگام تحويل كالا): كه در اينصورت محصول ظرف 4 الي 6 روز كاري به دست شما رسيده و مبلغ آنرا هنگام تحويل كالا به مامور پست ميدهيد.در اين روش هزينه ارسال با مشتري ميباشد. 2- واريز وجه به حساب (خريد نقدي): كه در اينصورت هزينه ارسال رايگان بوده و محصول ظرف حداكثر 2 روز كاري به دستتان ميرسد. شرايط خريد به تعداد زياد: 1- خريد 3 تا 6 عدد: واريز به حساب10% تخفيف با ارسال رايگان 2- خريد 7 تا 12 عدد: واريز به حساب 15% تخفيف با ارسال رايگان 3- خريد بالاي 12 عدد: واريز به حساب 20% تخفيف با ارسال رايگان

برخی از ویژگیها
1) افزودن به درازا،ضخامت و سختی آل.ت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و مادم العمر  2) افزودن به حالت شق پذیری هر چه بیشتر آل ت تناسلی در هنگام تحریک جن سی  3) تسلط بر زمان ، قدرت و کیفیت نزدیکی.  4) افزایش گردش خون در اندام تنا-سلی که بهبود وضعیت ج.ن.سی فرد را به همراه دارد.  5) افزایش قدرت ا.و.ر.گ.ا.سم یا اوج لذت ج.ن.سی.

خرید کرم کینگ سایز (محصول جدید لارگو)
نام و نام خانوادگی
در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.
کد کشور
شماره تلفن ثابت یا همراه
ایمیل
آدرس شما
چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)
سؤال شما
در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.
تعداد مورد نياز 
ulduzlu

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...