۱۳۹۱ آذر ۶, دوشنبه

کرم تاخیری اروس eros ساخت کشور انگلیس

کرم گیاهی اروس انگلیسی 100%گیاهی
قیمت: 26000 تومان
کرم گیاهی اروس (Eros Cream) یک مکمل گیاهی ۱۰۰% طبیعی و سودمند ، بدون عوارض ، جدید ، موثر ، قوی و با فرمولاسیون پیشرفته است . این کرم محصول شرکت ساوی لابراتور جهانی (Savoy Laboratories International) انگلیس میباشد که تمامی محصولات آن مخصوص آقایان است. این کرم فوق العاده ، موجب طولانی شدن مدت انجام عمل ج ن س ی و ایجاد دیرانـزالی و نیز ضد عفونی نمودن ناحیه ج ن س ی می باشد.
کیفیت بسیار بالا و در عین حال قیمت بسیار پائین تر این محصول نسبت به سایر محصولات موجود در بازار از مزایای دیگر این کرم میباشد. همچنین این کرم دارای میزان بالایی Vitamin E میباشد که از طریق پوست آلــت جذب سلولهای (Corpora Covernosa) و اپیتلیال و بیضه میگردد. این کرم دارای مجوزهای رسمی از سازمانهای بین المللی از جمله FDA آمریکا ، GNP کانادا ، CE اتحادیه اروپا میباشد. همچنین این محصول لوح تقدیر Euro2008 را بخاطر تولید مکانیزاسیون (پیشرفته) و کیفیت برتر اتحادیه اروپا دریافت کرده است. قیمت ارزان این محصول نیز یکی دیگر از عوامل این افتخارات میباشد.
کرم اروس Eros کرمی نیمه فشرده است که هر ۱ عدد آن برای حدود ۱۵ بار در نظر گرفته شده است. برخی از امکانات و قابلیتها (مزایای اروس Eros): محصولی ۱۰۰% گیاهی ، سودمند ، بدون عوارض ، جدید ، موثر و پیشرفته افزایش دهنده قوی مدت زمان نزدیـــکی و جلوگیری از انــزال زودرس افزایش میزان نعـوذ (راست شدن آلــت و شــق پذیری) بصورت دلچسب و شیرین (افزایش نعـــوظ مختصر) بالا بردن بنیه و توان ج ن س ی (Sexual Stamina) درمان اضطراب و تشویش پیش از نزدیکی(Stress & Anxiety) ، به علت ایجاد اعتماد به نفس کیفیت بسیار بالا و در عین حال قیمت بسیار پایین نسبت به محصولات مشابه روش مصرف برای دریافت اثرات فوری و مقطعی قبل از آمیـــزش : توصیه میشود از این کرم ۵ الی ۱۰ دقیقه قبل از نزدیکی ابتدا آلــت تناسلی خود را با آب و صابون بشویید و پس از خشک کردن یک لایه از کرم را بر روی تمامی قستهای آلــت خود بکشید و در صورت امکان چند دقیقه مالش دهید تا کرم به خوبی جذب شود . این کرم پس از ۵ الی ۱۰ دقیقه اثر خواهد کرد.

برخی از ویژگیها
1) دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی  2) افزایش دهنده قوی مدت زمان نزدیکی و جلوگیری از انـزال زودرس  3) افزایش میزان نعتوذ (راست شدن آلتت و شتق پذیری) بصورت دلچسب و شیرین  4) بالا بردن بنیه و توان ج ن س ی (Sexual Stamina)  5) درمان اضطراب و تشویش پیش از نزدیکی(Stress & Anxiety)، به علت ایجاد اعتماد به نفس

خرید کرم گیاهی اروس انگلیسی 100%گیاهی
نام و نام خانوادگی
در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.
کد کشور
شماره تلفن ثابت یا همراه
ایمیل
آدرس شما
چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)
سؤال شما
در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.
تعداد مورد نياز 
ulduzlu

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...